reklama

Začiatok

Sama tomu nemôžem uveriť – ja som si vytvorila vlastný blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Ešte pred takým polrokom som ani netušila, čo slová blog, bloger, blogovať znamenajú, a len postupne som zisťovala, o čo vlastne ide. A teraz som sa zrazu aj ja zaradila medzi blogujúcich. Hoci, táto myšlienka ma už pár týždňov prenasledovala. Ale hovorila som si, že to nie je pre mňa. Tak prečo zrazu ten obrat?

V jednej slovenskej autobiografickej knihe z prelomu 19. a 20. storočia autorka písala o stretnutí s poprednou slovenskou (alebo českou?) spisovateľkou. Tá jej povedala, že človek by mal písať len vtedy, ak cíti, že musí písať, ak cíti, že to potrebuje dostať zo seba von. A mňa občas niečo také stretáva. Potreba písať. Hoci neviem, či blog je tá najlepšia voľba, ale skúsim a uvidím(e). Nebude to o hlbokých filozofických úvahách, ani iných „ických“ veciach. Jednoducho len o tom, čo sa deje okolo nás a v nás.

Jana Májeková

Jana Májeková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadajúca, túžiaca, žijúca... Zoznam autorových rubrík:  FilmDivadloKnihyCestujeme po SlovenskuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu